Novinarski kutak | Posao u SAOP-u Slovenščina  |  Srpski  |  English    

Posao u SAOP-u

Posao u SAOP-u
Poduzeće SAOP je osnovano 1987. godine i danas zapošljava više od 80 visoko obrazovanih stručnjaka te stotinjak vanjskih suradnika.

Brojne nagrade, priznanja i certifikati za dobrog poslodavca i poslovnu izvrsnost jamče zadovoljstvo, kako naših djelatnika i suradnika, tako i naših korisnika.

SAOP je uvijek u potrazi za visoko motiviranim stručnjacima za područja prodaje i marketinga, razvoja, projektiranja i programiranja poslovno-informacijskih programskih rješenja.

Aktualna radna mjesta

Stručni suradnik u korisničkoj podršci

O NAMA
Tvrtka Saop već je 32 godine vodeći pružatelj poslovnih programa i rješenja. Osim Hrvatske, prisutni smo na slovenskom i srpskom tržištu. Ulažemo u znanje jer vjerujemo da je to ključ uspjeha i jedini pravi put za osobni napredak i napredak cijele tvrtke. Smatramo da su proaktivnost, otvorenost, kolegijalnost i iskrenost najvažnije karakteristike našeg novog člana tima!
 
O PROGRAMU
Minimax je najjednostavniji internet poslovno računovodstveni program primjeren za poduzetnike i računovođe. Povezanost poduzetnika i računovođe te razmjena podataka maksimalno su optimizirani. Program je cloud i za pristup je potrebna samo Internetska veza, aktivacija traje svega nekoliko minuta, a podaci su sigurni i spremljeni na serverima koji se svakodnevno ažuriraju. Administratori programa brinu o usklađenosti sa zakonskim propisima bez dodatne naknade, a u cijenu mjesečne licence uključena je i besplatna podrška. Program ima i mobilnu aplikaciju pomoću koje je olakšan nadzor nad poslovanjem, a u sklopu računovodstvenih modula moguće je pripremiti godišnji financijski izvještaj te kreirati Bilješke i Odluke. 
 
OPIS POSLA
Korisnička podrška odgovorna je za podršku i pomoć korisnicima Minimax programa.
Pozicija zahtijeva kontinuirano učenje i usavršavanje na području računovodstva kao i praćenje zakonskih promjena (poznavanje propisa i praćenje relevantnih zakona).
Podrška odgovara na upite vezano uz rad programa, priprema pisane i video upute za korisnike, održava edukacije korisnicima, prati povratne informacije od korisnika, posreduje između korisnika i razvojne ekipe te mjesečno prati i izvještava o planu realizacije korisničkih upita.
 
UVJETI
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva u računovodstvenim poslovima (mjesečna knjiženja, URA, IRA, obračun PDV-a, knjiženje izvoda, osnovna sredstva / sitan inventar, obračun amortizacije, otvorene stavke, blagajna, jednostavno knjigovodstvo, godišnje obrade - završni račun, RDG, PD obrazac).
  • Obrazovanje ekonomskog usmjerenja; dodatna prednost smjer računovodstvo i financije.
 
POTREBNE VJEŠTINE
  • Komunikativnost, strpljenje, osjećaj za rad s ljudima i proaktivnost.
  • Spremnost na izazove, samostalnost kao i preuzimanje odgovornosti za svoj rad.
  • Interes za kontinuiranim poboljšanjem procesa i korisničkog iskustva.
  • Sposobnost određivanja prioriteta ovisno o intenzitetu posla.
  • Zbog svakodnevne komunikacije s klijentima potrebne su odlične verbalne i pismene komunikacijske vještine, kao i sposobnost za interakciju s različitim tipovima korisnika.
  • Edukacije korisnika zahtijevaju sposobnost jednostavnog pojašnjavanja složenih tema.
  • Sistematičnost i temeljitost ključne su vještine potrebne u pripremi edukacije, kao i općenito u radu te kod konačnog predstavljanja programa korisniku.
  • Izvrsno poznavanje rada na računalu.

 PREDNOSTI
  • Smisao za rješavanje tehničkih problema.
  • Logičko i analitičko razmišljanje.
  • Znanje slovenskog jezika.
  • Iskustvo rada u IT sektoru.
 
ŠTO NUDIMO
Nudimo posao na neodređeno (uz probni rok od 3 mjeseca). Prihvatit će te iskusan tim koji će te uvesti u posao. Radit ćeš u ugodnom i opuštenom okruženju i imati priliku za učenje i osobni razvoj. Nudimo redovita i stabilna primanja te nagrađujemo učinkovit rad i trud kao i posebna postignuća naših zaposlenika. Kad nismo fokusirani na posao, fokusiramo se na druženja i team buildinge.
 
Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati u modernom uredu u Novom Zagrebu, iznimno i prema potrebi na terenu.
 
Prijave sa životopisom primamo na info@saop.hr do 9.2.2020. Više...

Za sva dodatna pitanja Vam stojimo na usluzi. Pozovite nas na +385 1 5559 773, ili nam se javite na mail info@saop.hr.