Informacijski sustav iCenter vodi računa da poslovodstvo ima na raspolaganju sve ključne informacije za obavljanje poslovanja poduzeća. Bez poznavanja sustava možete sve ključne poslovne informacije automatski primati putem elektroničke pošte i time imati na uvid:
ERP sustav iCenter se prilagođava Vašoj djelatnosti
Informacijski sustav iCenter Vam pomaže otkriti financijske rezerve u procesima od nabave do prodaje, optimizira naručivanje i prati zalihe (bez viškova i manjkova), te Vas korištenjem modernih tehnologija vodi kroz unapređenje poslovnih procesa u prodaji, te time pridonosi većoj uspješnosti Vašeg poslovanja.
Kako poboljšati proces od naručivanja do prodaje, te povećati produktivnost djelatnika?
U trgovini je bitno da djelatnici rade u unificiranom i pouzdanom radnom okruženju, gdje su dostupni ažurni podaci iz poslovnih procesa.
ERP iCenter Vam kroz pojednostavljen i jednokratan način unosa podataka snižava troškove radnih procesa a rukovoditelji dobivaju veću preglednost nad poslovanjem. Sustav osigurava veću produktivnost djelatnika, pristupom samo onim informacijama koje su potrebne za obavljanje njihovih poslova.
iCenter omogućuje analizu i optimizaciju svih segmenata poslovanja, od naručivanja artikala do ponude na prodajnim policama. Informacijski sustav Vam omogućuje da jednostavno rangirate kupce i dobavljače po različitim kriterijima.
Kako planirati »optimalne zalihe« robe?
Zbog neadekvatnog planiranja mnoge trgovine imaju problema sa troškovima zbog prevelikih ili premalih zaliha roba, koja bi se inače lako mogla naručivati po potrebi.
ERP iCenter predviđa i automatski balansira narudžbe dobavljačima sa stvarnim potrebama kupaca. Na taj način ćete u bilo kojem trenutku imati samo potrebnu količinu robe na zalihama. Informacijski sustav Vam omogućuje da u sve svoje trgovine pravovremeno dostavite optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih proizvoda.
Na taj način će Voditelji imati ključne informacije sa kojima će donositi pravovaljane odluke o:
Da li možete jednostavno predvidjeti poslovni uspjeh trgovine?
Odgovor je »Da, jednostavno«. Inteligentni sustavi u ERP iCentru Vam omogućuju da unaprijed simulirate maloprodajne cijene i definirate razliku u cijeni prije distribucije robe u trgovinama.
Također možete simulirati prodajne akcije i predvidjeti njihov uspjeh. Voditelji vrlo lako mogu upravljati odnosima s dobavljačima, jer će imati cjenovnu politiku popusta potpuno pod kontrolom.
Dodatne prednosti SAOP iCentra za poduzeća u trgovini:
ERP iCenter pronalazi financijske rezerve u Vašim poslovnim procesima i priprema odgovore na vrlo bitna rukovodeća pitanja kao na primjer:
Vođenje proizvodnje je jednostavno moguće razdijeliti na više faza. iCenter omogućuje povezivanje faza, kao što su praćenje dijelova proizvoda, koordinacija sa kooperantima, planiranje rada djelatnika (kalendari) i sl.
Poboljšajte svakodnevne procese
Informacijski sustav iCenter povezuje sve faze Vaše proizvodnje u jedinstvenu radnu okolinu, u kojoj imate na izbor sve tekuće i ažurne informacije iz poslovnih procesa, koje su Vam potrebne za koordinaciju sa dobavljačima, kooperantima, kupcima i na kraju, sa djelatnicima Vaše tvrtke.
Zaposleni u proizvodnji dostupaju istovremeno do istih ažurnih informacija koje su prilagođene zahtjevima njihovog posla, i nisu opterećeni dodatnim nepotrebnim unosima podataka. Jednokratnim unosom podataka dokazano se učinkovitije provode svakodnevne aktivnosti, povećava se produktivnost i snižava cijena Vaših poslovnih procesa u proizvodnji.
Optimizirajte zalihe
Uslijed neodgovarajućeg planiranja većina proizvodnih poduzeća ima probleme sa ispunjavanjem rokova isporuke , ili s prevelikim vezivanjem kapitala u zalihe materijala i gotovih proizvoda, koje bi mogli naručivati po stvarnim potrebama.
Velika prednost iCentra je, da optimizira narudžbe dobavljačima i narudžbe u proizvodnji s potrebama kupaca. Na taj način ćete ,u bilo kojem trenutku, imati na zalihama samo potrebnu količinu robe, poluproizvoda i gotovih proizvoda.
Pratite novčane tijekove
Za provođenje odgovornih odluka , rukovoditelji moraju imati pristup svim informacijama u svakom trenutku (odmah). SAOP iCenter Vam na jednom mjestu omogućava prikaz:
Povrh toga dobivate informacije o dužnicima,te uz pomoć iCentra također možete pratiti postupak naplate:
Povećajte dobit i zadovoljstvo kupaca
Proizvodnu djelatnost možete poduprijeti i sa sustavom SAOP iCenter za vođenje održavanja. Tako možete povećati raspoloživost strojeva i naprava, smanjiti otpad, skratiti prekide proizvodnje te dodatno sniziti troškove poslovanja. Ponudite kvalitetne post-prodajne usluge na području reklamacija te jamstvenog i izvan-jamstvenog održavanja i popravaka.
Funkcionalnosti za Proizvodnju
Nadgradnje osnovnih funkcionalnosti:
Kako pravilno procijeniti Vaše usluge, da u konačnici donesu čim veću dobit?
Ukoliko želite da Vaše usluge budu profitabilne, morate ih troškovni ispravno procijeniti, kako bi ispunila Vaša očekivanja i kako bi zadovoljile zahtjeve kupaca.
Pametni sustavi u iCentru Vam omogućuju, da unaprijed simulirate cijene Vaših usluga i odredite svoju razliku u cijeni. Također vrlo jednostavno možete simulirati i akcijske ponude i na taj način predvidite njihov uspjeh.
Kako poboljšati poslovne postupke, da biste poslovali s nižim troškovima?
Usmjereno vođeni procesi u pozadini Vašeg poduzeća, su također izvor dodatnih financijskih rezervi. ERP sustav iCenter se prilagođava procesima u Vašem poduzeću i osigurava Vam jednostavnu administraciju, cjelovito praćenje usluga, praćenje odrađenih radnih sati zajedno sa utrošenim materijalom i ostalim troškovima.
Većina knjigovodstvenih radnji se izvede automatski. Povrh toga ERP iCenter smanjuje mogućnost pojave grešaka na mjesečnim računima, te također dobivate mogućnost automatskog obračunavanja paušala i dodatnih usluga.
Kako prikupiti kvalitetne informacije za odluke na rukovodstvenoj razini?
Sustav Vas automatski izvješćuje o informacijama, na kojim korisnicima ostvarujete dobitak a gdje se generiraju gubici. ERP poslovni program iCenter Vam sve objedinjava u izvješćima:
Funkcionalnosti za uslužnu djelatnost
Nadgradnje osnovnih funkcionalnosti:
Informacijski sustav iCenter Servisna djelatnost je primjer za poduzeća, kojima je servis uređaja primarna ili dodatna djelatnost, te se i bave post-prodajnim aktivnostima odnosno brigom za artikle.
Sustav Vam omogućuje konkurentno vođenje servisnih naloga za popravak prodanih uređaja (mobiteli, hladnjaci, automobili …), i za servisiranje uređaja Vaših korisnika.
Pratite i upravljajte servisiranjem uređaja
Informacijski sustav Vam omogućuje potpuni pregled nad poviješću popravaka uređaja ili artikala u jamstvenom i van-jamstvenom roku, nad troškovima servisa te potrošnjom rezervnih dijelova, materijala i rada.
Obzirom na to da djelatnici mogu, uključujući i voditelja servisa, putem sustava pratiti radne naloge i narudžbe za utrošeni materijal, time imaju na izbor aktualne podatke za cjelovito praćenje održavanja i servisnog rada, zaključno sa utrošenim materijalom, odrađenim satima i ostalim troškovima.
Ostvarite veći pregled nad uređajima, te brzo dođite do informacija :
Planirajte rad djelatnika i rentabilnost popravaka uređaja
Sustav omogućuje i planiranje ljudskih i tehničkih resursa te omogućava izvješćivanje korisnika o stanju popravaka putem e-pošte i SMS poruka s namjenom optimizacije troškova poslovanja.
Djelatnici servisa i djelatnici koji rade na održavanju uređaja dobivaju mogućnost troškovne analize popravka uređaja, čime ocjenjujete rentabilnost popravka pojedinih uređaja . Na taj način ćete lakše odlučiti da li je isplativo popravljati , ili u zamjenu dati potpuno novi uređaj.
Kada je riječ o redovitom servisiranju aparata možete vrlo lako planirati rad djelatnika, bez obzira na njihovu zauzetost, jer informacijski sustav sam po sebi sugerira najučinkovitije i najisplativije rješenje
Glavne prednosti informacijskog sustava za servisno poduzeće:
Funkcionalnosti za servisnu djelatnost
ICenter računovodstveni program koristi s povjerenjem više tisuća poduzeća i ustanova, što znači da , zajedno s našim iskustvom, također dobivate jamstvo da su Vaše poslovne knjige i izrada završnih računa , vijek usklađeni sa zakonodavstvom i međunarodnim računovodstvenim standardima.
Računovodstveni procesi, koji Vam daje računovodstveni program ,iznimno su pojednostavljeni i već sadrži mnoge automatske procese za rješavanje velikog dijela ručnih unosa i obrada.
Specifične funkcionalnosti sadržane u računovodstvenom programu, usko su povezane jedne s drugima , te sa drugim područjima poslovanja, od proizvodnje i trgovine do kadrovske evidencije. S jednim unosom, svi podaci se prenose na odgovarajuće segmente poslovanja, te jednom operacijom , sve relevantne podatke imate proknjižene automatski (osnovna sredstva, sitni inventar, primljeni računi ...)
Prednosti SAOP iCentra za računovodstvo
Jednostavno knjigovodstvo
Nadgradnje osnovnih funkcionalnosti:
Mnoge rutinske zadaće Vam "kradu" vrijeme, i ujedno smanjuju kvalitetu obavljenih poslovnih zadaća. Svi računovodstveni procesi, što Vam nudi program za računovodstvo iCenter, iznimno su pojednostavljeni i već sadrže mnoge automatizirane procese za rješavanje puno ručnih unosa i zadaća, te Vam omogućava da preostalo i sačuvano vrijeme posvetite kontroli i savjetovanju.
Specifične funkcionalnosti sadržane u računovodstvenom programu, usko su povezane jedne s drugima , te sa drugim područjima poslovanja, od proizvodnje i trgovine do kadrovske evidencije. S jednim unosom, svi podaci se prenose na odgovarajuće segmente poslovanja, te jednom operacijom , sve relevantne podatke imate proknjižene automatski (osnovna sredstva i sitni inventar, primljeni računi,plaće ...)
Prilagođeno rješenje za računovodstveni servis
Uštedite barem 1 radni dan mjesečno
Računovodstveni servisi obično vode obračun usluga u Excelu, koji je često nepraktičan. Stoga smo, u suradnji s računovodstvenim servisima razvili prilagođenu funkcionalnost koja smanjuje troškove usluga za 30%, te Vam omogućuje :
Prednosti SAOP iCentra za računovodstvo
Funkcionalnosti za računovodstveni servis
Nadgradnje osnovnih funkcionalnosti: