Informacijski sustav za vođenje konkurentne servisne djelatnosti

Informacijski sustav iCenter Servisna djelatnost je primjer za poduzeća, kojima je servis uređaja primarna ili dodatna djelatnost, te se i bave post-prodajnim aktivnostima odnosno brigom za artikle.

Sustav Vam omogućuje konkurentno vođenje servisnih naloga za popravak prodanih uređaja (mobiteli, hladnjaci, automobili …), i za servisiranje uređaja Vaših korisnika.

Pratite i upravljajte servisiranjem uređaja

Informacijski sustav Vam omogućuje potpuni pregled nad poviješću popravaka uređaja ili artikala u jamstvenom i van-jamstvenom roku,  nad troškovima servisa te potrošnjom rezervnih dijelova, materijala i rada.

Obzirom na to da djelatnici mogu, uključujući i voditelja servisa, putem sustava pratiti radne naloge i narudžbe za utrošeni materijal, time imaju na izbor aktualne podatke za cjelovito praćenje održavanja i servisnog rada, zaključno sa utrošenim materijalom, odrađenim satima i ostalim troškovima.

Ostvarite veći pregled nad uređajima, te brzo dođite do informacija :

  • Što se s njima događalo i koliko ih je zamijenjeno u jamstvenom roku?
  • Koliko su vremena bili na servisu?
  • Što je popravljeno i koliki su bili troškovi popravka?

Planirajte rad djelatnika i rentabilnost popravaka uređaja

Sustav omogućuje i planiranje ljudskih i tehničkih resursa te omogućava izvješćivanje korisnika o stanju popravaka putem e-pošte i SMS poruka s namjenom optimizacije troškova poslovanja.

Djelatnici servisa i djelatnici koji rade na održavanju uređaja dobivaju mogućnost troškovne analize popravka uređaja, čime ocjenjujete rentabilnost popravka pojedinih uređaja . Na taj način ćete lakše odlučiti da li je isplativo popravljati , ili u zamjenu dati potpuno novi uređaj.

Kada je riječ o redovitom servisiranju aparata možete vrlo lako planirati rad  djelatnika, bez obzira na njihovu zauzetost,  jer informacijski sustav sam po sebi sugerira najučinkovitije i najisplativije rješenje

Glavne prednosti informacijskog sustava za servisno poduzeće:

  • Jednostavna priprema servisnih naloga i vođenje evidencije servisiranih uređaja u jamstvu (uređaji koji više nisu u jamstvu se automatski naplaćuju)
  • Poslani servisni nalozi, otpremnice i računi se automatski spremaju, dokumente također možete i ispisati
  • Vrlo brza priprema računa i otpremnica za utrošeni materijal  

 

Funkcionalnosti za servisnu djelatnost

  • Specijalizirano rješenje Servisna djelatnost
  • Robno materijalno poslovanje
  • Narudžbe dobavljačima
  • Narudžbe kupaca
  • Fakturiranje