Administracija i HR

Informacijski sustav iCenter se brine, da su tajništvo i uprava 100% usklađeni s računovodstvom, što znači, da  bez računovodstvenog predznanja direktno iz računovodstva prikupljate one informacije, koje su Vam dnevno potrebne za Vaš rad. Izuzetno pojednostavljen način korištenja programa Vam omogućuje, da u ime računovodstva obavljate mnoge zadaće, koje do sada bez računovodstva niste mogli niti zamisliti (obračun putnih naloga, knjiženje primljenih računa i primljene pošte, vođenje primitaka i izdataka u gotovini).

S specijaliziranim modulom za kadrovsku evidenciju možete sami ažurirati osobne mape djelatnika, brzo pripremate i ispisujete ugovore o radu, odluke o rasporedu korištenja godišnjih odmora,  skupljate molbe za raspisane natječaje za nova radna mjesta, Ujedno Vas, povrh toga,  ERP sustav automatski upozorava na bitne događaje kao što su obvezni liječnički pregledi djelatnika koje ste obvezni poduzimati po zakonu o radu i sl.