MENU Zatvoriti

Servisna djelatnost

Pokriva više aktivnosti u servisnom odjelu i povezan je s ostalim rješenjima u Saopu (naručivanje kod dobavljača, veza sa skladišnim poslovima materijala, fakturiranje i dr.). Za analizu po želji ugrađene su analize u obliku pivot tablica.

Programsko rješenje namijenjeno je pokrivanju nekoliko djelatnosti u tvrtkama:

  • Vođenje evidencije u normalnoj službi, npr. servis telefona, automobila i sl. Omogućuje sljedivost usluga po uređaju, planiranje servisa prema očekivanom terminu servisa u svakom uređaju, ...
  • Najam uređaja: obračun najma se može vršiti na vremenski interval ili prema brojaču uređaja (prijeđeni kilometri, broj kopija napravljenih na fotokopirnom stroju, ...)
  • Planiranje održavanja vlastitih proizvodnih linija: namijenjeno tvrtkama koje imaju vlastite proizvodne linije i odjel održavanja. Omogućuje planiranje održavanja i servisnih zahvata na proizvodnim linijama, praćenje popunjenosti i učinka radnika,...

Programsko rješenje namijenjeno je pokrivanju nekoliko djelatnosti u tvrtkama:

  • Vođenje evidencije u normalnoj službi, npr. servis telefona, automobila i sl. Omogućuje sljedivost usluga po uređaju, planiranje servisa prema očekivanom terminu servisa u svakom uređaju, ...
  • Najam uređaja: obračun najma se može vršiti na vremenski interval ili prema brojaču uređaja (prijeđeni kilometri, broj kopija napravljenih na fotokopirnom stroju, ...)
  • Planiranje održavanja vlastitih proizvodnih linija: namijenjeno tvrtkama koje imaju vlastite proizvodne linije i odjel održavanja. Omogućuje planiranje održavanja i servisnih zahvata na proizvodnim linijama, praćenje popunjenosti i učinka radnika,...

Više detalja o osnovnim značajkama

  • Namijenjen je tvrtkama koje vrše servisiranje svojih uređaja i uređaja kupaca. Usluge se naplaćuju od narudžbe do narudžbe
  • Jednostavna priprema servisnih naloga
  • Servisnim zadacima se upravlja po statusima (prihvaćeno, pušteno u rad, završeno i sl.), a statusi su odvojeni bojama što omogućuje lak pregled zadataka
  • Održavanje servisnih naloga u jednoj ili više knjiga
  • Automatsko kreiranje servisnih naloga prema servisnim periodima u uređajima
  • Mogućnost izdavanja računa i predračuna iz naloga za usluge
  • Korištenje zadanih cjenika i nabavnih cjenika usluga i korištenog materijala za svaku servisnu knjižicu
  • Korištenje zadanih popusta za kupce
  • Provjera ima li kupac putne troškove u ugovoru ili ne. Ako je oslobodio putne troškove, takva se usluga ne naplaćuje
  • Mogućnost navođenja materijala i usluga na narudžbi da li se određeni materijal ili usluga fakturiraju ili ne
  • Za svaki servis možemo dodijeliti drugog servisera da ga obavi
  • Mogućnost obračuna iznosa usluge prema stanju brojila upisanom na nalogu
  • Jednostavna kontrola statusa naloga za uslugu i statusa knjiženja materijala na pojedinom nalogu
  • Prilikom unosa šifre uređaja svi potrebni podaci sugeriraju se u zaglavlju servisnog naloga
  • Svi predloženi podaci u zaglavlju naloga za uslugu mogu se mijenjati sve dok materijal nije knjižen u nalog
  • Mogućnost usklađivanja knjigovodstvenih podataka pomoću grupa knjiga
  • Praćenje narudžbi usluga prema sljedećoj analitici:
    • mjesto troška
    • nositelj troška
    • refrent
    • analitika
    • radni nalog
  • Jednostavno promijenite redoslijed redaka računa
  • Mogućnost izrade servisnih naloga, otpremnica i zaduženja za dobavljače
  • Serijski ispis ili slanje narudžbi usluga i otpremnica e-poštom
  • Automatsko pohranjivanje izdanih servisnih naloga i otpremnica u dokumentacijski prostor korisnika uređaja u Adobe Acrobat formatu (pdf)
  • Knjiženje korištenih materijala u poslovima skladištenja materijala ovisi o tome je li uređaj pod jamstvom ili ne
  • Priprema narudžbi prema dobavljačima prema materijalnim potrebama
  • Praćenje odnosno analiziranje zadataka koji su izvršeni na svakom uređaju
  • Praćenje i povijest promjene serijskog broja svakog uređaja
  • Praćenje i povijest produženja jamstva za pojedine uređaje
  • Sigurnosni sustav (pristup različitim točkama u programu) može se postaviti prema pravima pojedinog operatera

Dodatne funkcije u obračunu najma

  • Jednostavan unos računa za najam
  • Automatska izrada računa iz obračuna najamnine
  • Zbirno fakturiranje
  • Moguć najam po vremenskom razdoblju ili po brojačima (mogućnost uvoza brojača iz datoteka ili unosa online)
  • Upravljanje iskorištenim servisnim intervalom za uređaje koji se iznajmljuju
  • Mogućnost uvoza podataka iz tablice razmjene
  • Analiza održavanja namijenjena je pregledu prihoda na temelju izvješća o najmu, gdje je većina podataka iz izvješća o najmu, stavki, kupaca i sl. dostupna
  • Analiza uređaja: Kroz ovu analizu možemo dobiti uvid u isplativost uređaja. S jedne strane imamo troškove servisa, a s druge strane prihod od najma uređaja
  • Analize se rade u pivot tablici, gdje svaki korisnik zasebno može napraviti svoj pregled

Dodatne funkcije održavanja

  • Jednostavan unos naloga za održavanje
  • Mogućnost planiranja usluga prema sklopovima postrojenja
  • Upute za dnevne, tjedne, ... zadatke koje treba obaviti osoblje za održavanje
  • Mogućnost uspostave baze rezervnih dijelova za pojedine pogone
  • Razdvajanje redovnih i posebnih usluga
  • Upravljanje zastojima (razlozi i vrijeme zastoja postrojenja)
  • Zadaci su poredani po statusu
  • Otpisi skladišta materijala iz naloga za održavanje
  • Upravljanje pruženim uslugama i utrošenim vremenom zaposlenika
  • Jednostavan način dopune šifarnika uz sam unos naloga za održavanje
  • U analizi održavanja većina podataka o uređajima, korisnicima i naplati najma dostupna je u pivot tablici

Saop je rješenje tvrtke Seyfor