Elektronička razmjena dokumenata putem servisa Moj-eRačun
Saop d.o.o. surađuje sa servisom Moj-eRačun, informacijskim posrednikom za slanje i primanje e-Računa. Testirali smo rad servisa te smo elektroničkom razmjenom unaprijedili poslovanje te dostupnost i preglednost dokumentacije doveli do maksimuma.
Prednosti eRačuna?
- Brža naplata – računi se šalju direktno iz programa uz revizijski slijed.
- Zakonski usklađen – računi ovjereni Fininim aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom.
- Niži troškovi - kuverte i trošenje vremena na pakiranje računa odlaze u zaborav.
- Potpune informacije - popis poslanih i primljenih računa s datumom i vremenom preuzimanja (neograničen broj preuzimanja računa).
- Uredna administracija - pohrana računa u eArhivu uz neograničen broj ispisa
- Korisničko sučelje - pregled poslanih i primljenih računa te praćenje statusa poslanih računa ( različita boja oznake za različiti status računa)
- Korisnička podrška - u slučaju nepreuzimanja računa kontaktira se stranka kojoj su računi poslani, a nisu preuzeti.
Kako bi neometano koristili usluge servisa Moj e-Račun unutar iCentera te iskoristili prednosti elektroničke razmjene pošte, potrebno je aktivirati licencu e-Poštar.
Zašto e-Poštar?
e- Poštar je vanjska aplikacija unutar iCentera koja unapređuje poslovanje te automatizira poslovne procese omogućavajući:
- Automatsko ažuriranje tečaja valuta prema HNB-u.
- Razmjenu elektroničke pošte sa revizijskim slijedom i vodenim žigom.
- Slanje dokumenata kreiranih u programu u .pdf formatu putem e-maila.