Elektronička razmjena dokumenata putem servisa Moj-eRačun

Saop d.o.o. surađuje sa servisom Moj-eRačun, informacijskim posrednikom za slanje i primanje e-Računa. Testirali smo rad servisa te smo elektroničkom razmjenom unaprijedili poslovanje te dostupnost i preglednost dokumentacije doveli do maksimuma.

Prednosti eRačuna?


  • Brža naplata – računi se šalju direktno iz programa uz revizijski slijed.
  • Zakonski usklađen – računi ovjereni Fininim aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom.
  • Niži troškovi - kuverte i trošenje vremena na pakiranje računa odlaze u zaborav.
  • Potpune informacije - popis poslanih i primljenih računa s datumom i vremenom preuzimanja (neograničen broj preuzimanja računa).
  • Uredna administracija - pohrana računa u eArhivu uz neograničen broj ispisa
  • Korisničko sučelje - pregled poslanih i primljenih računa te praćenje statusa poslanih računa ( različita boja oznake za različiti status računa)
  • Korisnička podrška - u slučaju nepreuzimanja računa kontaktira se stranka kojoj su računi poslani, a nisu preuzeti.

Kako bi neometano koristili usluge servisa Moj e-Račun unutar iCentera te iskoristili prednosti elektroničke razmjene pošte, potrebno je aktivirati licencu e-Poštar.  

Zašto e-Poštar?


e- Poštar je vanjska aplikacija unutar iCentera koja unapređuje poslovanje te automatizira poslovne procese omogućavajući:

  • Automatsko ažuriranje tečaja valuta prema HNB-u.
  • Razmjenu elektroničke pošte sa revizijskim slijedom i vodenim žigom.
  • Slanje dokumenata kreiranih u programu u .pdf formatu putem e-maila.