Informacijski sustav iCenter vodi računa da Uprava ima na raspolaganju sve ključne informacije za obavljanje poslovanja poduzeća. Sve ključne poslovne informacije, možete i bez poznavanja sustava, automatski primati putem elektroničke pošte i time imati na uvidu:
ERP sustav iCenter prilagođava se Vašoj djelatnosti
Informacijski sustav iCenter pomaže Vam otkriti financijske rezerve u procesima od nabave do prodaje, optimizira naručivanje i prati zalihe (bez viškova i manjkova) te Vas korištenjem modernih tehnologija vodi kroz unapređenje poslovnih procesa u prodaji. Samim tim uvelike pridonosi uspješnosti Vašeg poslovanja.
Kako poboljšati proces od naručivanja do prodaje te povećati produktivnost djelatnika?
U trgovini je bitno da djelatnici rade u unificiranom i pouzdanom radnom okruženju, gdje su dostupni ažurni podaci iz poslovnih procesa.
ERP iCenter kroz pojednostavljen i jednokratan način unosa podataka, snižava Vam troškove radnih procesa, dok rukovoditelji istovremeno dobivaju bolju preglednost poslovanja. Sustav osigurava veću produktivnost djelatnika, pristupom samo onim informacijama koje su potrebne za obavljanje zadataka koji im stoje u opisu posla.
iCenter omogućuje analizu i optimizaciju svih segmenata poslovanja, od naručivanja artikala do ponude na prodajnim policama. Informacijski sustav omogućuje Vam da jednostavno rangirate kupce i dobavljače po različitim kriterijima.
Kako planirati »optimalne zalihe« robe?
Zbog neadekvatnog planiranja mnoge trgovine imaju problema s troškovima, zbog prevelikih ili premalih zaliha roba, koja bi se inače lako mogla naručivati prema potrebi.
ERP iCenter predviđa i automatski balansira narudžbe dobavljačima sa stvarnim potrebama kupaca. Na taj način ćete u bilo kojem trenutku imati samo potrebnu količinu robe na zalihama. Informacijski sustav omogućuje Vam da u sve svoje trgovine pravovremeno dostavite optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih proizvoda.
Na taj način Voditelji će imati ključne informacije s kojima će donositi pravovaljane odluke o:
Možete li jednostavno predvidjeti poslovni uspjeh trgovine?
Odgovor je »Da«. Inteligentni sustavi u ERP iCenteru omogućuju Vam da unaprijed simulirate maloprodajne cijene i definirate razliku u cijeni, prije distribucije robe u trgovine.
Također možete simulirati prodajne akcije i predvidjeti njihov uspjeh. Voditelji vrlo lako mogu upravljati odnosima s dobavljačima, jer će cjenovnu politiku popusta imati pod potpunom kontrolom.
Dodatne prednosti SAOP iCentera za poduzeća u trgovini:
ERP iCenter pronalazi financijske rezerve u Vašim poslovnim procesima i priprema odgovore na vrlo bitna rukovodeća pitanja, kao na primjer:
Vođenje proizvodnje moguće je jednostavno razdijeliti na više faza. iCenter omogućuje povezivanje faza kao što su praćenje dijelova proizvoda, koordinacija sa kooperantima, planiranje rada djelatnika (kalendari) i sl.
Poboljšajte svakodnevne procese
Informacijski sustav iCenter povezuje sve faze Vaše proizvodnje u jedinstvenu radnu okolinu, u kojoj imate na izbor sve tekuće i ažurne informacije iz poslovnih procesa, a koje su Vam potrebne za koordinaciju s dobavljačima, kooperantima, kupcima i na kraju, s djelatnicima Vaše tvrtke.
Zaposleni u proizvodnji istovremeno imaju pristup ažurnim informacijama koje su prilagođene zahtjevima njihovog posla, a pri tom nisu opterećeni dodatnim i nepotrebnim unosima podataka.
Dokazano je da se jednokratnim unosom podataka učinkovitije provode dnevne aktivnosti, produktivnost zaposlenika se povećava, a cijena poslovnih procesa u proizvodnji se snižava.
Optimizirajte zalihe
Uslijed neodgovarajućeg planiranja većina proizvodnih poduzeća ima probleme s poštivanjem rokova isporuke ili pak s prevelikim vezivanjem kapitala u zalihe materijala i gotovih proizvoda, koje bi mogli naručivati prema stvarnim potrebama.
Velika prednost iCentera leži u njegovoj mogućnosti da optimizira narudžbe dobavljačima i narudžbe u proizvodnji s potrebama kupaca. Na taj način ćete, u bilo kojem trenutku, imati na zalihama samo potrebnu količinu robe, poluproizvoda i gotovih proizvoda.
Pratite novčane tijekove
Za provođenje odgovornih odluka, rukovoditelji moraju imati pristup svim informacijama i to u svakom trenutku (odmah). SAOP iCenter na jednom mjestu omogućava Vam prikaz:
Povrh toga, dobivate informacije o dužnicima te uz pomoć iCentera također možete pratiti postupak naplate:
Povećajte dobit i zadovoljstvo kupaca
Proizvodnu djelatnost možete poduprijeti i sa sustavom SAOP iCenter za vođenje održavanja. Tako možete povećati raspoloživost strojeva i naprava, smanjiti otpad, skratiti prekide proizvodnje te dodatno sniziti troškove poslovanja. Ponudite kvalitetne postprodajne usluge na području reklamacija te jamstvenog i izvanjamstvenog održavanja i popravaka.
Funkcionalnosti za Proizvodnju
Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti:
Kako pravilno procijeniti vlastite usluge, kako bi Vam u konačnici donijele čim veću dobit?
Ukoliko želite da Vaše usluge budu profitabilne, da ispune Vaša očekivanja, ali i zahtjeve kupaca, nužna je ispravna troškovna procjena istih.
Pametni sustavi u iCenteru omogućuju Vam da unaprijed simulirate cijene Vaših usluga i odredite razliku u cijeni. Također, vrlo jednostavno možete simulirati i akcijske ponude te na taj način predvidjeti njihov uspjeh.
Kako unaprijediti poslovne postupke da biste poslovali s nižim troškovima?
Vođeni procesi u pozadini Vašeg poduzeća, također su izvor dodatnih financijskih rezervi. ERP sustav iCenter prilagođava se procesima u Vašem poduzeću i osigurava Vam jednostavnu administraciju, cjelovito praćenje usluga, praćenje odrađenih radnih sati, zajedno s utrošenim materijalom i ostalim troškovima.
Većina knjigovodstvenih radnji izvodi se automatski. ERP iCenter smanjuje mogućnost pojave pogreški na mjesečnim računima, a povrh svega, dobivate mogućnost automatskog obračunavanja paušala i dodatnih usluga.
Kako prikupiti kvalitetne informacije za odluke na rukovodstvenoj razini?
Sustav Vas automatski izvještava o informacijama na kojim korisnicima ostvarujete dobitak, a na kojima se pak generiraju gubici. ERP poslovni program iCenter sve informacije objedinjuje u izvješćima:
Funkcionalnosti za uslužnu djelatnost
Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti:
Informacijski sustav iCenter Servisna djelatnost primjer je za poduzeća kojima je servis uređaja primarna ili dodatna djelatnost te se bave i postprodajnim aktivnostima, odnosno brigom za artikle.
Sustav Vam omogućava konkurentno vođenje servisnih naloga za popravak i servisiranje prodanih uređaja (mobiteli, hladnjaci, automobili…).
Pratite i upravljajte servisiranjem uređaja
Informacijski sustav omogućava Vam potpuni pregled povijesti popravaka uređaja ili artikala, u jamstvenom i vanjamstvenom roku, troškova servisa te potrošnje rezervnih dijelova, materijala i rada.
Obzirom na to da djelatnici, uključujući i voditelja servisa, mogu putem sustava pratiti radne naloge i narudžbe za utrošeni materijal, imaju potpuni uvid u aktualne podatke za cjelovito praćenje održavanja i servisnog rada, zaključno s utrošenim materijalom, odrađenim satima i ostalim troškovima.
Ostvarite veći pregled nad uređajima te brzo dođite do informacija:
Planirajte rad djelatnika i rentabilnost popravaka uređaja
Sustav omogućuje i planiranje ljudskih i tehničkih resursa te izvještavanje korisnika o statusu popravaka, putem e-pošte i SMS poruka, s namjenom optimizacije troškova poslovanja.
Djelatnici servisa i oni koji rade na održavanju uređaja dobivaju mogućnost troškovne analize popravka uređaja, čime ocjenjuju rentabilnost popravaka pojedinih uređaja. Na taj način lakše će donijeti odluku je li isplativije popravljati ili pak korisniku u zamjenu dati potpuno novi uređaj.
Kada je riječ o redovitom servisiranju aparata, vrlo jednostavno možete planirati rad djelatnika, bez obzira na slobodno vrijeme kojim raspolažu, jer informacijski sustav sam po sebi sugerira najučinkovitije i najisplativije rješenje.
Glavne prednosti informacijskog sustava za servisno poduzeće:Funkcionalnosti za servisnu djelatnost
iCenter računovodstveni program s povjerenjem koristi više tisuća poduzeća i ustanova, što znači da, zajedno s našim iskustvom, dobivate i jamstvo da su Vaše poslovne knjige i izrada završnih računa, uvijek usklađeni s zakonodavstvom i međunarodnim računovodstvenim standardima.
Računovodstveni procesi koje Vam računovodstveni program omogućuje, iznimno su pojednostavljeni i sadrže mnoge automatizirane procese za rješavanje velikog dijela ručnih unosa i obrada.
Specifične funkcionalnosti sadržane u računovodstvenom programu, usko su povezane jedne s drugima te s drugim područjima poslovanja, od proizvodnje i trgovine, do kadrovske evidencije. Jednim unosom svi podaci prenose se na odgovarajuće segmente poslovanja, a jednom operacijom svi relevantni podaci automatski će biti proknjiženi (osnovna sredstva, sitni inventar, primljeni računi, plaće...).
Prednosti SAOP iCentera za računovodstvo
Jednostavno knjigovodstvo
Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti:
Mnoge rutinske zadaće znatno oduzimaju dragocijeno vrijeme i ujedno smanjuju kvalitetu obavljenih poslovnih zadaća. Svi računovodstveni procesi što Vam iCenter nudi, iznimno su pojednostavljeni i sadrže mnoge automatizirane procese za rješavanje velikog dijela ručnih unosa i obrada, čime Vam omogućuju da ušteđeno vrijeme posvetite kontroli i savjetovanju.
Specifične funkcionalnosti sadržane u računovodstvenom programu, usko su povezane jedne s drugima te s drugim područjima poslovanja, od proizvodnje i trgovine, do kadrovske evidencije. Jednim unosom svi podaci prenose se na odgovarajuće segmente poslovanja, a jednom operacijom svi relevantni podaci automatski će biti proknjiženi (osnovna sredstva, sitni inventar, primljeni računi, plaće...).
Prilagođeno rješenje za računovodstveni servis
Uštedite makar 1 radni dan mjesečno
Računovodstveni servisi obično vode vrlo nepraktičan obračun usluga u Excelu. Stoga smo, u suradnji s računovodstvenim servisima, razvili prilagođenu funkcionalnost koja smanjuje troškove usluga za 30% te Vam omogućuje :
Prednosti SAOP iCentera za računovodstvo
Funkcionalnosti za računovodstveni servis
Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti: