Računovodstveni program za kredibilno knjigovodstvo

Računovodstvenom programu iCenter dalo je povjerenje više od tisuću organizacija i više od 400 računovodstvenih servisa, što znači da zajedno s našim iskustvom dobivate i jamstvo da su Vaše poslovne knjige i izrada završnih računa uvijek usklađeni s zakonodavstvom i međunarodnim računovodstvenim standardima.

Mnoge rutinske zadaće znatno oduzimaju dragocijeno vrijeme i ujedno smanjuju kvalitetu obavljenih poslovnih zadaća. Svi računovodstveni procesi što Vam iCenter nudi, iznimno su pojednostavljeni i sadrže mnoge automatizirane procese za rješavanje velikog dijela ručnih unosa i obrada, čime Vam omogućuju da ušteđeno vrijeme posvetite kontroli i savjetovanju.

Specifične funkcionalnosti sadržane u računovodstvenom programu, usko su povezane jedne s drugima te s drugim područjima poslovanja, od proizvodnje i trgovine, do kadrovske evidencije. Jednim unosom svi podaci prenose se na odgovarajuće segmente poslovanja, a jednom operacijom svi relevantni podaci automatski će biti proknjiženi (osnovna sredstva, sitni inventar, primljeni računi, plaće...).


Prilagođeno rješenje za računovodstveni servis

Uštedite makar 1 radni dan mjesečno

Računovodstveni servisi obično vode vrlo nepraktičan obračun usluga u Excelu. Stoga smo, u suradnji s računovodstvenim servisima, razvili prilagođenu funkcionalnost koja smanjuje troškove usluga za 30% te Vam omogućuje :

  • Bitno brže fakturiranje (uštedite makar 1 radni dan mjesečno)
  • Automatsko knjiženje izdanih računa za Vaše usluge u ulazne račune stranke

 

Prednosti SAOP iCentera za računovodstvo

  • Brza izrada polugodišnjih i godišnjih bilanci, izvješća poslovnog uspjeha te mjesečnih obračuna za izvještavanje vanjskih institucija
  • Elektronička izmjena podataka s Poreznom upravom i drugim državnim institucijama
  • Prilagodljiva poslovna izvješća i analize za odlučivanje na operativnoj i rukovodstvenoj razini
  • Nadogradnje standardnih funkcionalnosti s web rješenjima za ubrzanje unosa obračunskih podataka
  • Brza priprema ispisa za banke, zaposlenike, poslovne partnere te sudske i upravne postupke
  • Mogućnost kopiranja ponavljajućih računa, čime se smanjuje vrijeme unosa podataka

 

Funkcionalnosti za računovodstveni servis

  • Dvojno knjigovodstvo s poreznom knjigom (PDV), platnim prometom i obračunom kamata
  • Knjiga primljenih računa      
  • Osnovna sredstva i sitni inventar
  • Obračun plaća djelatnika s obračunom dohotka
  • Fakturiranje                 
  • Blagajničko poslovanje
  • Elektronsko potvrđivanje primljenih računa

 

Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti:

  • Obračun putnih naloga
  • Kadrovska evidencija