Računovodstveni program za kredibilno knjigovodstvo
Računovodstvenom programu iCenter dalo je povjerenje više od tisuću organizacija i više od 400 računovodstvenih servisa, što znači da zajedno s našim iskustvom dobivate i jamstvo da su Vaše poslovne knjige i izrada završnih računa uvijek usklađeni s zakonodavstvom i međunarodnim računovodstvenim standardima.
Mnoge rutinske zadaće znatno oduzimaju dragocijeno vrijeme i ujedno smanjuju kvalitetu obavljenih poslovnih zadaća. Svi računovodstveni procesi što Vam iCenter nudi, iznimno su pojednostavljeni i sadrže mnoge automatizirane procese za rješavanje velikog dijela ručnih unosa i obrada, čime Vam omogućuju da ušteđeno vrijeme posvetite kontroli i savjetovanju.
Specifične funkcionalnosti sadržane u računovodstvenom programu, usko su povezane jedne s drugima te s drugim područjima poslovanja, od proizvodnje i trgovine, do kadrovske evidencije. Jednim unosom svi podaci prenose se na odgovarajuće segmente poslovanja, a jednom operacijom svi relevantni podaci automatski će biti proknjiženi (osnovna sredstva, sitni inventar, primljeni računi, plaće...).
Prilagođeno rješenje za računovodstveni servis
Uštedite makar 1 radni dan mjesečno
Računovodstveni servisi obično vode vrlo nepraktičan obračun usluga u Excelu. Stoga smo, u suradnji s računovodstvenim servisima, razvili prilagođenu funkcionalnost koja smanjuje troškove usluga za 30% te Vam omogućuje :
- Bitno brže fakturiranje (uštedite makar 1 radni dan mjesečno)
- Automatsko knjiženje izdanih računa za Vaše usluge u ulazne račune stranke
Prednosti SAOP iCentera za računovodstvo
- Brza izrada polugodišnjih i godišnjih bilanci, izvješća poslovnog uspjeha te mjesečnih obračuna za izvještavanje vanjskih institucija
- Elektronička izmjena podataka s Poreznom upravom i drugim državnim institucijama
- Prilagodljiva poslovna izvješća i analize za odlučivanje na operativnoj i rukovodstvenoj razini
- Nadogradnje standardnih funkcionalnosti s web rješenjima za ubrzanje unosa obračunskih podataka
- Brza priprema ispisa za banke, zaposlenike, poslovne partnere te sudske i upravne postupke
- Mogućnost kopiranja ponavljajućih računa, čime se smanjuje vrijeme unosa podataka
Funkcionalnosti za računovodstveni servis
- Dvojno knjigovodstvo s poreznom knjigom (PDV), platnim prometom i obračunom kamata
- Knjiga primljenih računa
- Osnovna sredstva i sitni inventar
- Obračun plaća djelatnika s obračunom dohotka
- Fakturiranje
- Blagajničko poslovanje
- Elektronsko potvrđivanje primljenih računa
Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti:
- Obračun putnih naloga
- Kadrovska evidencija