Informacijski sustav iCenter Servisna djelatnost primjer je za poduzeća kojima je servis uređaja primarna ili dodatna djelatnost te se bave i postprodajnim aktivnostima, odnosno brigom za artikle.
Sustav Vam omogućava konkurentno vođenje servisnih naloga za popravak i servisiranje prodanih uređaja (mobiteli, hladnjaci, automobili…).
Pratite i upravljajte servisiranjem uređaja
Informacijski sustav omogućava Vam potpuni pregled povijesti popravaka uređaja ili artikala, u jamstvenom i vanjamstvenom roku, troškova servisa te potrošnje rezervnih dijelova, materijala i rada.
Obzirom na to da djelatnici, uključujući i voditelja servisa, mogu putem sustava pratiti radne naloge i narudžbe za utrošeni materijal, imaju potpuni uvid u aktualne podatke za cjelovito praćenje održavanja i servisnog rada, zaključno s utrošenim materijalom, odrađenim satima i ostalim troškovima.
Ostvarite veći pregled nad uređajima te brzo dođite do informacija:
Planirajte rad djelatnika i rentabilnost popravaka uređaja
Sustav omogućuje i planiranje ljudskih i tehničkih resursa te izvještavanje korisnika o statusu popravaka, putem e-pošte i SMS poruka, s namjenom optimizacije troškova poslovanja.
Djelatnici servisa i oni koji rade na održavanju uređaja dobivaju mogućnost troškovne analize popravka uređaja, čime ocjenjuju rentabilnost popravaka pojedinih uređaja. Na taj način lakše će donijeti odluku je li isplativije popravljati ili pak korisniku u zamjenu dati potpuno novi uređaj.
Kada je riječ o redovitom servisiranju aparata, vrlo jednostavno možete planirati rad djelatnika, bez obzira na slobodno vrijeme kojim raspolažu, jer informacijski sustav sam po sebi sugerira najučinkovitije i najisplativije rješenje.
Glavne prednosti informacijskog sustava za servisno poduzeće:Funkcionalnosti za servisnu djelatnost