Novinarski kutak | Posao u SAOP-u Slovenščina  |  Srpski  |  English    

Suradnik u administraciji i prodaji (m/ž)



Tražimo suradnika u administraciji i prodaji (m/ž)

Jedan od tvojih glavnih zadataka bit će organizacija i realizacija tekućih administrativnih poslova, poput zaprimanja ulazne pošte te unos iste u sustav za obradu podataka. Da te ne zaboli glava od prekomjerne papirologije, nudimo ti i priliku da nam pokažeš svoje prodajne vještine. Naglasak stavljamo na savjetodavnu prodaju i individualan pristup svakom klijentu. Kako nam je bitno da se djelatnici kontinuirano usavršavaju i napreduju, nudimo i stalno školovanje.

Što od tebe očekujemo?
Od tebe očekujemo komunikativnost, ljubaznost, strpljenje, osjećaj za rad s ljudima, samoinicijativu i proaktivnost. Očekujemo spremnost na izazove, samostalnost kao i preuzimanje odgovornosti za svoj rad. S obzirom na to da se radi u timu, potrebne su osobine timskog igrača te želja za kontinuiranim usavršavanjem i učenjem.

Koji zadaci te čekaju:
  • prijem, raspoređivanje i otprema pošte te drugih internih i vanjskih dokumenata, upisivanje u sustav i ažuriranje istih
  • naplata potraživanja, kontaktiranje dužnika, slanje otvorenih stavaka, IOS-a
  • koordinacija s vanjskim računovodstvom
  • komunikacija s klijentima i dobavljačima
  • komunikacija s državnim institucijama prema potrebi
  • poslovi vezani za zaposlenike i poštivanje zakonskih obaveza (zaštita na radu, dostava dokumentacije institucijama..)
  • vođenje raznih evidencija i izrada izvještaja
  • obračun putnih naloga i loko vožnje
  • naručivanje uredskog materijala i ostalih potrepština za ured te pregovaranje uvjeta suradnje s dobavljačima
  • kontaktiranje potencijalnih korisnika i prezentacija programskog rješenja istima
  • edukacija korisnika prema potrebi

Potrebna znanja i vještine:

  • minimalno 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • visoka razinu usmene i pisane komunikacije
  • preciznost i sistematičnost
  • sposobnost brzog učenja i rada s novim alatima
  • sposobnost efikasnog upravljanja vremenom i određivanja prioriteta
  • vrlo dobro poznavanje rada na računalu u MS Office paketu

Prednost ako posjeduješ i:

  • temeljna računovodstvena i financijska znanja
  • iskustvo rada u IT industriji
  • iskustvo rada u B2B prodaji
  • iskustvo rada u CRM sustavu
  • osnovno znanje slovenskog jezika

Što nudimo?

Ugovor na 12 mjeseci uz probni rok od 6 mjeseci s mogućnošću produljenja na neodređeno. Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati.

Radit ćeš u ugodnom i opuštenom okruženju i imati priliku za učenje i osobni razvoj. Obučit će te iskusni kolege i naučiti te novim trikovima i vještinama. Za tvoj rad i trud, kao i posebna postignuća, nudimo redovita i stabilna primanja. Naš ured smješten je u Zagrebu, Puževoj 13.

O nama

Tvrtka Saop već je 33 godine vodeći pružatelj poslovnih programa i rješenja. Zapošljava više od 200 visokoobrazovanih stručnjaka koji su odgovorni za razvoj programa, pomoć i edukaciju korisnika. Saop je također dio međunarodne grupacije Solitea koja zapošljava više od 1000 ljudi i ima više od 235.000 korisnika programa u 15 zemalja. Tim u Hrvatskoj čini uigrana ekipa od 20 marljivih i predanih ljudi.

Ako se pronalaziš u opisu i želiš postati dio našeg super tima, pošalji nam svoj životopis i motivacijsko pismo na info@saop.hr s naznakom "Prijava Saop administracija", najkasnije do 12.10.2021.
polja označena zvjezdicom* su obvezna