MENU Zatvoriti

Trgovina i usluge

Jednostavno rješenje za maloprodaju, veleprodaju i usluge uključujući POS blagajnu.

Povezivanje s različitim vanjskim namjenskim rješenjima Seyfor partnera.

Cjelovito rješenje za trgovačke i uslužne djelatnosti

Cjelovito rješenje za trgovačke i uslužne djelatnosti

Pokriva vođenje maloprodaje, veleprodaje i prodaje usluga. Uključuje i POS blagajnu.

Podrška za kartice povjerenja, poklon bonove i akcije

Podrška za kartice povjerenja, poklon bonove i akcije

Omogućuje povećanje prodaje i zadovoljstvo stranaka s karticama povjerenja, poklon bonovima i sistemom vođenja akcija.

Jednostavno povezivanje s različitim vanjskim sustavima

Jednostavno povezivanje s različitim vanjskim sustavima

Povezivanje s WEB trgovinama, skladišnim sistemima, mobilnom prodajom i CRM-om za učinkovito upravljanje i optimizaciju.

Veleprodaja – od zaprimljenog upita do izdanog računa

Cjelokupno rješenje za veleprodaju i distribuciju omogućava vođenje i pregled nad poslovanjem u nabavi, prodaji i skladištu.

Za učinkovito upravljanje procesom na raspolaganju su brojne analize s kojima možete pratiti poslovanje, a podatke možete pregledavati i u naprednom Microsoft Power BI analitičkom alatu.

Poslovanje možete sveobuhvatno podržati i raznim namjenskim rješenjima, poput internetske B2B trgovine, mobilne prodaje, skladišnog sustava i CRM-a koji se putem API sučelja jednostavno povezuju sa Saop softverskim rješenjem.

Rješenje donosi i druge prednosti u poslovanju, kao što su mogućnost korištenja različitih tehnologija označavanja (bar kod, RFID), elektroničko potpisivanje otpremnica na tabletima, automatska razmjena podataka s RIP i EDI sustavima, aktivno praćenje zaduženja kupaca uz blokadu neplatiša, itd.

Cjelokupno rješenje za veleprodaju i distribuciju omogućava vođenje i pregled nad poslovanjem u nabavi, prodaji i skladištu.

Za učinkovito upravljanje procesom na raspolaganju su brojne analize s kojima možete pratiti poslovanje, a podatke možete pregledavati i u naprednom Microsoft Power BI analitičkom alatu.

Poslovanje možete sveobuhvatno podržati i raznim namjenskim rješenjima, poput internetske B2B trgovine, mobilne prodaje, skladišnog sustava i CRM-a koji se putem API sučelja jednostavno povezuju sa Saop softverskim rješenjem.

Rješenje donosi i druge prednosti u poslovanju, kao što su mogućnost korištenja različitih tehnologija označavanja (bar kod, RFID), elektroničko potpisivanje otpremnica na tabletima, automatska razmjena podataka s RIP i EDI sustavima, aktivno praćenje zaduženja kupaca uz blokadu neplatiša, itd.

Jednostavno rješenje za maloprodaju

Podržava poslovanje većih trgovina sa složenim procesima, ali je istovremeno primjeren i za manje trgovine, prodavaonice, butike i pružatelje usluga.

Rješenje pruža punu maloprodajnu podršku i donosi brojne dodatne prednosti:

  • Mogućnost korištenja barkodova i ručnih čitača za prijem, izdavanje, inventuru, gotovinsku prodaju itd.
  • Detaljan sustav pogodnosti i popusta
  • Poticanje prodaje s karticama vjernosti
  • Mogućnost korištenja poklon bonova ili kupona
  • Povezivanje s POS terminalom i prijenos iznosa
  • Praćenje i učinkovito upravljanje komisijskom prodajom itd.
  • Mogućnost mobilne prodaje na terenu, povezivanje s online trgovinom, skladišnim sustavom itd.

Podržava poslovanje većih trgovina sa složenim procesima, ali je istovremeno primjeren i za manje trgovine, prodavaonice, butike i pružatelje usluga.

Rješenje pruža punu maloprodajnu podršku i donosi brojne dodatne prednosti:

  • Mogućnost korištenja barkodova i ručnih čitača za prijem, izdavanje, inventuru, gotovinsku prodaju itd.
  • Detaljan sustav pogodnosti i popusta
  • Poticanje prodaje s karticama vjernosti
  • Mogućnost korištenja poklon bonova ili kupona
  • Povezivanje s POS terminalom i prijenos iznosa
  • Praćenje i učinkovito upravljanje komisijskom prodajom itd.
  • Mogućnost mobilne prodaje na terenu, povezivanje s online trgovinom, skladišnim sustavom itd.

Učinkovito vođenje servisne djelatnosti

Rješenje optimizira vašu servisnu djelatnost pružajući vam uvid u povijest uređaja, planiranje servisa i sustav za obavještavanje kupaca o rješavanju servisnih naloga.

Praćenje i planiranje usluga jednostavno je jer je dostupna obavijest o redovnim i izvanrednim terminima servisa, a sve aktivnosti i troškovi evidentirani su u sustavu.

Također je moguće automatski informirati korisnike o tijeku popravka uređaja te o mogućnosti preuzimanja po završetku usluge.

Unos radnih naloga i naloga za potrošni materijal jednostavan je, a voditelji uvijek imaju ažurne podatke o održavanju i servisnim radovima u sustavu.

Rješenje optimizira vašu servisnu djelatnost pružajući vam uvid u povijest uređaja, planiranje servisa i sustav za obavještavanje kupaca o rješavanju servisnih naloga.

Praćenje i planiranje usluga jednostavno je jer je dostupna obavijest o redovnim i izvanrednim terminima servisa, a sve aktivnosti i troškovi evidentirani su u sustavu.

Također je moguće automatski informirati korisnike o tijeku popravka uređaja te o mogućnosti preuzimanja po završetku usluge.

Unos radnih naloga i naloga za potrošni materijal jednostavan je, a voditelji uvijek imaju ažurne podatke o održavanju i servisnim radovima u sustavu.

Dodatne prednosti

Elektronska razmjena podataka

Sistem omogućuje automatsku izmjenu podataka ili dokumenata prema međunarodno priznatim standardima (RIP, EDIFACT…) te povezivanje s vanjskim sustavima preko API sučelja.

Potpisivanje na zaslonima osjetljivim na dodir

Mogućnost snimanja vlastoručnog potpisa na dokumentu pomoću zaslona osjetljivog na dodir.

Analize s Microsoft Power BI

Napredan analitički alat za uvid u pokazatelje poslovanja i poboljšanje poslovnih rezultata.

Želite znati više?

Za besplatnu prezentaciju i prodajne informacije kontaktirajte nas na

besplatni broj, 01 555 97 73, pišite na prodaja@saop.hr ili ispunite obrazac niže.

Saop je rješenje tvrtke Seyfor