Jednostavno rješenje za maloprodaju, veleprodaju i usluge uključujući POS blagajnu.
Povezivanje s različitim vanjskim namjenskim rješenjima Seyfor partnera.
Pokriva vođenje maloprodaje, veleprodaje i prodaje usluga. Uključuje i POS blagajnu.
Omogućuje povećanje prodaje i zadovoljstvo stranaka s karticama povjerenja, poklon bonovima i sistemom vođenja akcija.
Povezivanje s WEB trgovinama, skladišnim sistemima, mobilnom prodajom i CRM-om za učinkovito upravljanje i optimizaciju.
Cjelokupno rješenje za veleprodaju i distribuciju omogućava vođenje i pregled nad poslovanjem u nabavi, prodaji i skladištu.
Za učinkovito upravljanje procesom na raspolaganju su brojne analize s kojima možete pratiti poslovanje, a podatke možete pregledavati i u naprednom Microsoft Power BI analitičkom alatu.
Poslovanje možete sveobuhvatno podržati i raznim namjenskim rješenjima, poput internetske B2B trgovine, mobilne prodaje, skladišnog sustava i CRM-a koji se putem API sučelja jednostavno povezuju sa Saop softverskim rješenjem.
Rješenje donosi i druge prednosti u poslovanju, kao što su mogućnost korištenja različitih tehnologija označavanja (bar kod, RFID), elektroničko potpisivanje otpremnica na tabletima, automatska razmjena podataka s RIP i EDI sustavima, aktivno praćenje zaduženja kupaca uz blokadu neplatiša, itd.
Podržava poslovanje većih trgovina sa složenim procesima, ali je istovremeno primjeren i za manje trgovine, prodavaonice, butike i pružatelje usluga.
Rješenje pruža punu maloprodajnu podršku i donosi brojne dodatne prednosti:
Rješenje optimizira vašu servisnu djelatnost pružajući vam uvid u povijest uređaja, planiranje servisa i sustav za obavještavanje kupaca o rješavanju servisnih naloga.
Praćenje i planiranje usluga jednostavno je jer je dostupna obavijest o redovnim i izvanrednim terminima servisa, a sve aktivnosti i troškovi evidentirani su u sustavu.
Također je moguće automatski informirati korisnike o tijeku popravka uređaja te o mogućnosti preuzimanja po završetku usluge.
Unos radnih naloga i naloga za potrošni materijal jednostavan je, a voditelji uvijek imaju ažurne podatke o održavanju i servisnim radovima u sustavu.
Sistem omogućuje automatsku izmjenu podataka ili dokumenata prema međunarodno priznatim standardima (RIP, EDIFACT…) te povezivanje s vanjskim sustavima preko API sučelja.
Mogućnost snimanja vlastoručnog potpisa na dokumentu pomoću zaslona osjetljivog na dodir.
Napredan analitički alat za uvid u pokazatelje poslovanja i poboljšanje poslovnih rezultata.
Za besplatnu prezentaciju i prodajne informacije kontaktirajte nas na
besplatni broj, 01 555 97 73, pišite na prodaja@saop.hr ili ispunite obrazac niže.
Saop je rješenje tvrtke Seyfor