Rješenje omogućuje optimizaciju servisne djelatnosti uz uvid u povijest uređaja, planiranje servisa i sustav za obavještavanje kupaca o statusu rješavanja servisnih naloga.
Upravljanje poviješću omogućuje učinkovito praćenje uređaja jer sadrži informacije o njihovim servisima, popravcima, nadogradnjama, održavanju, itd.
Planiranje redovnih servisa i kalibracija uređaja i vozila. Sustav upozorava na nadolazeće termine servisa, bilježi sve aktivnosti i troškove.
Redovite obavijesti o stanju uređaja ili vozila na popravku, automatsko slanje obavijesti o tijeku popravka i oprema za preuzimanje.
Rješenje optimizira vašu servisnu djelatnost pružajući uvid u povijest uređaja, planiranje servisa i sustav za obavještavanje kupaca o statusu rješavanja servisnih naloga.
Praćenje i planiranje servisa jednostavno je jer je dostupna obavijest o redovnim i izvanrednim terminima servisa, a sve aktivnosti i troškovi evidentirani su u sustavu.
Također je moguće automatski informirati stranke o tijeku popravka uređaja te o mogućnosti preuzimanja po završetku usluge.
Unos radnih naloga i naloga za potrošni materijal jednostavan je, a voditelji uvijek imaju ažurne podatke o održavanju i servisnim radovima u sustavu.
Cjelovitost sustava omogućuje učinkovito naručivanje materijala prema potrebama servisnih naloga i osigurava optimalno stanje zaliha.
Za brži i precizniji unos podataka možete koristiti čitač barkoda ili ručni terminal.
Sustav pruža informacije o obavljenim uslugama i utrošenom materijalu čime se osigurava ispravno obračunavanje i fakturiranje.
Uz pomoć napredne analize troškova možete pratiti isplativost servisnih naloga.
U dokumentacijski sustav dokumenti se automatski pohranjuju (servisni nalozi, narudžbenice, potvrde, računi i sl.), a možete i sami dodavati dokumente vezane uz pojedine uređaje. Na taj način na jednom mjestu za određeni uređaj imate pohranjene razne dokumente, fotografije, crteže, ateste, jamstvene listove, upute za korištenje itd.
Softversko rješenje omogućuje prodaju robe i usluga krajnjim kupcima, vođenje internetske trgovine i veleprodaju. Također se povezuje s raznim vanjskim namjenskim rješenjima.
API sučelje omogućuje izravnu razmjenu podataka između Saop programskog rješenja i raznih vanjskih rješenja Seyfor partnera (WMS skladišno poslovanje, online trgovine…).
Napredni namjenski analitički alat za jednostavan pregled ključnih pokazatelja poslovanja koji su temelj za poboljšanje poslovnih rezultata.
Za besplatnu prezentaciju i prodajne informacije kontaktirajte nas na
besplatni broj, 01 555 97 73, pišite na info@saop.hr ili ispunite obrazac niže.
Saop je rješenje tvrtke Seyfor