- Namijenjen je tvrtkama koje vrše servisiranje svojih uređaja i uređaja kupaca. Usluge se naplaćuju od narudžbe do narudžbe
- Jednostavna priprema servisnih naloga
- Servisnim zadacima se upravlja po statusima (prihvaćeno, pušteno u rad, završeno i sl.), a statusi su odvojeni bojama što omogućuje lak pregled zadataka
- Održavanje servisnih naloga u jednoj ili više knjiga
- Automatsko kreiranje servisnih naloga prema servisnim periodima u uređajima
- Mogućnost izdavanja računa i predračuna iz naloga za usluge
- Korištenje zadanih cjenika i nabavnih cjenika usluga i korištenog materijala za svaku servisnu knjižicu
- Korištenje zadanih popusta za kupce
- Provjera ima li kupac putne troškove u ugovoru ili ne. Ako je oslobodio putne troškove, takva se usluga ne naplaćuje
- Mogućnost navođenja materijala i usluga na narudžbi da li se određeni materijal ili usluga fakturiraju ili ne
- Za svaki servis možemo dodijeliti drugog servisera da ga obavi
- Mogućnost obračuna iznosa usluge prema stanju brojila upisanom na nalogu
- Jednostavna kontrola statusa naloga za uslugu i statusa knjiženja materijala na pojedinom nalogu
- Prilikom unosa šifre uređaja svi potrebni podaci sugeriraju se u zaglavlju servisnog naloga
- Svi predloženi podaci u zaglavlju naloga za uslugu mogu se mijenjati sve dok materijal nije knjižen u nalog
- Mogućnost usklađivanja knjigovodstvenih podataka pomoću grupa knjiga
- Praćenje narudžbi usluga prema sljedećoj analitici:
- mjesto troška
- nositelj troška
- refrent
- analitika
- radni nalog
- Jednostavno promijenite redoslijed redaka računa
- Mogućnost izrade servisnih naloga, otpremnica i zaduženja za dobavljače
- Serijski ispis ili slanje narudžbi usluga i otpremnica e-poštom
- Automatsko pohranjivanje izdanih servisnih naloga i otpremnica u dokumentacijski prostor korisnika uređaja u Adobe Acrobat formatu (pdf)
- Knjiženje korištenih materijala u poslovima skladištenja materijala ovisi o tome je li uređaj pod jamstvom ili ne
- Priprema narudžbi prema dobavljačima prema materijalnim potrebama
- Praćenje odnosno analiziranje zadataka koji su izvršeni na svakom uređaju
- Praćenje i povijest promjene serijskog broja svakog uređaja
- Praćenje i povijest produženja jamstva za pojedine uređaje
- Sigurnosni sustav (pristup različitim točkama u programu) može se postaviti prema pravima pojedinog operatera