Za cjelokupnu podršku poslovanju dostupna su namjenska rješenja poput online sustava za registraciju radnog vremena i kadrovsku dokumentaciju, razni analitički alati, DMS sustav, modul potvrđivanja dokumena te mogućnost povezivanja sa specijaliziranim rješenjima Seyforovih partnera.
Online rješenje mojINFO omogućuje zaposlenicima jednostavnu evidenciju radnog vremena, najavu godišnjih odmora i drugih izostanaka te uvid u vlastitu kadrovsku dokumentaciju. Zaposlenici koji su u ulogama voditelja dodatno imaju pregled prisutnosti i izostanaka članova tima.
Ključni faktor uspjeha tvrtke intelektualni je kapital njezinih djelatnika. U današnjem brzom tijeku događaja menadžment je sposoban donositi brze i ispravne odluke samo ako ima odgovarajuće informacije o bitnim vrlinama poslovnog procesa.
Omogućuje ispravno evidentiranje prisutnosti djelatnika, a time i pravovremene računovodstvene podatke kako bi se obračun plaće mogao pripremiti već prvog dana u mjesecu. Djelatnici također mogu podnijeti zahtjev za godišnji odmor putem terminala, a voditelj ga odobrava ili odbija putem e-maila.
Omogućava jednostavnu i sigurnu pohranu dokumenata koji se odnose na stranke, artikle, zaposlenike, osnovna sredstva, radna mjesta (proizvodnja) i uređaje (servisna djelatnost), a povezan je i s certificiranim pružateljem usluga Time Stamping Authority (TSA) za potpisivanje dokumenata.
Za učinkovito poslovanje potrebne su ažurne informacije koje se temelje na poslovnim rezultatima. Seyfor BI moćna je platforma koja za vas prikuplja, analizira i vizualizira podatke i tako pomaže pri donošenju poslovnih odluka.
API metode omogućavaju izravnu razmjenu podataka između programskog rješenja Saop i vanjskih rješenja Seyfor partnera (skladišno poslovanje – WMS, web trgovine, različite mobilne aplikacije itd.).
Saop je rješenje tvrtke Seyfor