MENU Zatvoriti

mojINFO

Online rješenje mojINFO omogućuje zaposlenicima jednostavnu evidenciju radnog vremena, najavu godišnjih odmora i drugih izostanaka te uvid u vlastitu kadrovsku dokumentaciju. Zaposlenici koji su u ulogama voditelja dodatno imaju pregled prisutnosti i izostanaka članova tima.

Jednostavan

Jednostavan

Pregledan portal prilagođen korisnicima.

Praktičan

Praktičan

Moguće pristupite putem interneta s bilo kojeg mjesta i bilo kada.

Siguran

Siguran

Prijava pomoću korisničkog imena i lozinke.

Prednosti za zaposlenike

  • Jednostavno evidentiranje odrađenog radnog vremena i izostanaka
  • Pristup programu s bilo kojeg mjesta i bilo kada
  • Mogućnost editiranja i spremanja evidencije prisutnosti i odsutnosti te upravljanje istima (odrađeni sati te prekovremeni sati ili manjak sati)
  • Brza i jednostavna najava godišnjeg odmora te praćenje potvrde i statusa vašeg zahtjeva
  • Pristup osobnoj mapi u koju se pohranjuju: obračun plaća, odluka o godišnjem odmoru, obavijest o porezu na dohodak, elektronička potvrda o bolovanju, putni nalozi itd.
  • Jednostavno evidentiranje odrađenog radnog vremena i izostanaka
  • Pristup programu s bilo kojeg mjesta i bilo kada
  • Mogućnost editiranja i spremanja evidencije prisutnosti i odsutnosti te upravljanje istima (odrađeni sati te prekovremeni sati ili manjak sati)
  • Brza i jednostavna najava godišnjeg odmora te praćenje potvrde i statusa vašeg zahtjeva
  • Pristup osobnoj mapi u koju se pohranjuju: obračun plaća, odluka o godišnjem odmoru, obavijest o porezu na dohodak, elektronička potvrda o bolovanju, putni nalozi itd.

Prednosti za ostale djelatnike unutar poduzeća (voditelje, računovodstvo, administracija)

  • Pregled evidentiranog rada i izostanka djelatnika (odrađeni sati, prekovremeni/manjak sati, status sati po danu, status godišnjeg odmora prethodne i tekuće godine)
  • Mogućnost evidentiranja i praćenja bilješki za evidentirane sate
  • Jednostavan način prijenosa evidentiranih sati u obračun plaća
  • Praćenje statusa bolovanja te mogućnost unosa i pohrane dokumentacije
  • Jednostavna potvrda prijavljenih godišnjih odmora
  • Priprema obračuna plaća na temelju različitih rasporeda rada
  • Mogućnost uvida u revizijski trag
  • Korištenje širokog spektra analiza
  • Pregled evidentiranog rada i izostanka djelatnika (odrađeni sati, prekovremeni/manjak sati, status sati po danu, status godišnjeg odmora prethodne i tekuće godine)
  • Mogućnost evidentiranja i praćenja bilješki za evidentirane sate
  • Jednostavan način prijenosa evidentiranih sati u obračun plaća
  • Praćenje statusa bolovanja te mogućnost unosa i pohrane dokumentacije
  • Jednostavna potvrda prijavljenih godišnjih odmora
  • Priprema obračuna plaća na temelju različitih rasporeda rada
  • Mogućnost uvida u revizijski trag
  • Korištenje širokog spektra analiza

Što obuhvaća mojINFO?

Nadzornu ploču koja prikazuje odgovore na ključna pitanja:

  • Koliko smo radnih sati bili prisutni u toku dana?
  • Koliko radnih sati imamo evidentirano na mjesečnoj razini?
  • Koliko prekovremenih ili manjka sati imamo na mjesečnoj razini?
  • Koliko je starog i novog godišnjeg odmora još na raspolaganju?
  • Za koje dane smo planirali godišnji te je isti i potvrđen?

Evidencija prisutnosti omogućuje:

  • Evidentiranje radnog vremena i izostanaka
  • Unos različitih vrsta dolazaka i odlazaka s mogućnošću dodavanja bilješki
  • Različite analize na temelju evidentiranih sati (stanje sati dnevno, prekovremeni/manjak sati...)

Prijava odsutnosti omogućuje:

  • Brzu i jednostavnu najavu godišnjeg odmora
  • Praćenje informacije o odobrenju/odbijanju godišnjeg odmora
  • Praćenje neiskorištenog godišnjeg odmora
  • Najavu druge vrste izostanaka
  • S druge strane, voditelj ima pregled i upravlja izostancima svog tima 

Osobna mapa (sustav osobnih dokumenata) u kojoj zaposlenici mogu:

  • Pratiti i pregledavati svoje dokumente koje se pohranjuje u mapu eRegistratora (obračun plaća, odluka o godišnjem odmoru, elektroničko bolovanje, putni nalog ...)
  • Sigurno pristupiti dokumentima putem interneta
  • Jednostavno ispisati dokumente
  • Po želji mogu unijeti razne certifikate i priloge o čemu se automatski obavještava odgovorne osobe za taj dio.

Povezane funkcionalnosti

Obračun plaća i drugog dohotka

Omogućuje obračun plaća, materijalnih troškova i drugih osobnih primanja iz radnog odnosa u javnom sektoru ili privatno te povezivanje sa sustavima za evidenciju radnog vremena i uvoz računovodstvenih podataka iz vanjskih izvora.

Kadrovska evidencija

Ključni faktor uspjeha tvrtke intelektualni je kapital njezinih djelatnika. U današnjem brzom tijeku događaja menadžment je sposoban donositi brze i ispravne odluke samo ako ima odgovarajuće informacije o bitnim vrlinama poslovnog procesa.

Saop je rješenje tvrtke Seyfor