Pojednostavljen protok informacija između ureda i putnika na terenu
Terenska prodaja ili naručivanje proizvoda nekad je bilo potkrijepljeno brdom papirologije i ogromnim brojem telefonskih poziva. Suvremena terenska prodaja temelji se na trenutnoj sinkronizaciji podataka sa središnjim uredom. Na lokaciji putnik putem tableta ili telefona vrši željenu narudžbu koja se automatski prenosi u ERP koji vraća podatke o zalihama i raspoloživosti te odmah priprema otpremnicu. Takva komunikacija je jasna i brza, bez nepotrebnih međukoraka. Ovdje je bitna činjenica da su sve promjene u ERP-u na svim uređajima simultane, a usklađeni su i svi šifrarnici.
Narudžba u online trgovini
Kod prodaje u online trgovini proces možemo koristiti na način da se poslane narudžbe prebacuju u ERP sustav za potrebe daljnje obrade (izdavanje robe, fakturiranje, financijsko knjigovodstvo).
Prijenos podataka iz skladišta u ERP
WMS sustavi za skladišta olakšavaju kontrolu događanja u skladištu i zaposlenicima omogućuju učinkovit rad. Moderna skladišta imaju sve proizvode opremljene bar kodovima proizvoda, što pojednostavljuje praćenje, kopiranje podataka, ispis internih dokumenata... Odabrani podaci se razmjenjuju između ERP sustava i skladišnog sustava, pri čemu su svi podaci koordinirani, a kontrola poslovanja znatno jednostavnija.
Povezivanje ERP i CRM sustava
Razmjena podataka o kontaktima i potencijalnim kupcima može se riješiti razmjenom podataka između CRM i ERP sustava. Obično se inicijalni kontakt otvara u CRM-u, a nakon sklapanja posla ključni podaci i kasnije sve promjene sinkroniziraju se s ERP-om. Logično je da prodavači također imaju pristup informacijama o disciplini plaćanja kupca upravo u svom CRM-u, koji se prenosi direktno iz ERP sustava.
Uvoz primljenih ili izdanih računa u ERP
API sučelje se može koristiti za uvoz zaprimljenih računa u ERP, za potrebe daljnje financijske obrade, ili za uvoz izdanih računa koji su kreirani u vanjskoj aplikaciji i zapis financijskog događaja.
Koliko "mikroprograma" imate u svojoj tvrtki?
Navedeni primjeri pokazuju da su tvrtke imale ERP sustav, skladišni sustav, putnički promet i CRM sustav. U pravilu svaka tvrtka ima nekoliko sustava koji najvjerojatnije međusobno ne komuniciraju. Kvaliteta informacija je zbog toga niža, a prije svega nema uvida u cjelokupno poslovanje.
API-ji su sučelja za povezivanje usluga (ili programa) s drugim programima, s partnerskim organizacijama, s mobilnim aplikacijama i drugim sustavima, a koje u svom poslovanju koriste i portali poput Facebooka.
Saop se također može povezati s različitim vanjskim sustavima pomoću API-ja. Ako vaši sustavi ne komuniciraju, a vi prenosite ili čak prepisujete podatke, možemo vam pomoći.