Informacijski sustav iCenter pomaže Vam otkriti financijske rezerve u procesima od nabave do prodaje, optimizira naručivanje i prati zalihe (bez viškova i manjkova) te Vas korištenjem modernih tehnologija vodi kroz unapređenje poslovnih procesa u prodaji. Samim tim uvelike pridonosi uspješnosti Vašeg poslovanja.
Kako poboljšati proces od naručivanja do prodaje te povećati produktivnost djelatnika?
U trgovini je bitno da djelatnici rade u unificiranom i pouzdanom radnom okruženju, gdje su dostupni ažurni podaci iz poslovnih procesa.
ERP iCenter kroz pojednostavljen i jednokratan način unosa podataka, snižava Vam troškove radnih procesa, dok rukovoditelji istovremeno dobivaju bolju preglednost poslovanja. Sustav osigurava veću produktivnost djelatnika, pristupom samo onim informacijama koje su potrebne za obavljanje zadataka koji im stoje u opisu posla.
iCenter omogućuje analizu i optimizaciju svih segmenata poslovanja, od naručivanja artikala do ponude na prodajnim policama. Informacijski sustav omogućuje Vam da jednostavno rangirate kupce i dobavljače po različitim kriterijima.
Kako planirati »optimalne zalihe« robe?
Zbog neadekvatnog planiranja mnoge trgovine imaju problema s troškovima, zbog prevelikih ili premalih zaliha roba, koja bi se inače lako mogla naručivati prema potrebi.
ERP iCenter predviđa i automatski balansira narudžbe dobavljačima sa stvarnim potrebama kupaca. Na taj način ćete u bilo kojem trenutku imati samo potrebnu količinu robe na zalihama. Informacijski sustav omogućuje Vam da u sve svoje trgovine pravovremeno dostavite optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih proizvoda.
Na taj način Voditelji će imati ključne informacije s kojima će donositi pravovaljane odluke o:
Možete li jednostavno predvidjeti poslovni uspjeh trgovine?
Odgovor je »Da«. Inteligentni sustavi u ERP iCenteru omogućuju Vam da unaprijed simulirate maloprodajne cijene i definirate razliku u cijeni, prije distribucije robe u trgovine.
Također možete simulirati prodajne akcije i predvidjeti njihov uspjeh. Voditelji vrlo lako mogu upravljati odnosima s dobavljačima, jer će cjenovnu politiku popusta imati pod potpunom kontrolom.
Dodatne prednosti SAOP iCentera za poduzeća u trgovini:
Informacijski sustav iCenter, s rješenjem Veleprodaja, učinkovito se prilagođava posebnostima poslovanja Veleprodaja i Distribucijskih poduzeća, bez obzira na vrstu ili opseg asortimana te na broj poslovnih jedinica (maloprodajni lanci ili lokalne trgovine).
Sa iCenterom usklađujete sve poslovne procese u Vašoj veleprodaji i uspostavljate cjelovitu poslovnu podršku, uključujući računovodstvo, kontrolu i donošenje odluka.
Ne primjećujte, upravljajte!
ERP iCenter na jednom mjestu okuplja podatke iz različitih poslovnih procesa. Zaposlenici u komercijalnom sektoru (nabavi i prodaji), skladištu ili Upravi, imaju lako dostupne zajedničke podatke, a funkcionalnosti su prilagođene za svako radno mjesto.
Primjerice, prodavač na jednom mjestu pristupa svim podacima koji se odnose na stavke:
Poboljšajte produktivnost i zadovoljstvo djelatnika
iCenter u najvećoj mogućoj mjeri olakšava korisnikov rad s programom, kao što uključuje i najnovija saznanja i rješenja za ergonomsko korisničko sučelje.
Pojednostavljeni postupci i precizan rad s podacima povećava produktivnost i zadovoljstvo djelatnika. Pomoću ugrađenih najboljih poslovnih praksi i snažnog sustava kontrole, iCenter osigurava smanjenje operativnih troškova te postiže najveću moguću dobit.
Dodatne prednosti SAOP iCentra za poduzeća u trgovini
Osim gore navedenog, iCenter Veleprodaja osigurava Vašem poduzeću i dodatne prednosti kao što su:
Nadogradnje osnovnih funkcionalnosti:
ERP iCenter Maloprodaja povećava dobit trgovine
iCenter Maloprodaja jednostavan je informacijski sustav, koji rukovodstvu maloprodaje daje kvalitetne informacije za poboljšanja svih segmenata poslovanja, od naručivanja artikala do upravljanja ponudom na prodajnim policama.
Bez obzira imate li maloprodajni lanac ili jednostavnu maloprodaju (link na iCenter / Jednostavna maloprodaja ), ERP sustav prilagođava se i omogućava Vam da u trgovinu pravovremeno dostavite optimalne količine najprodavanijih artikala te artikala na kojima ostvarujete najveću dobit.
Upravljajte uspješnošću poslovnica
Maloprodaju u potpunosti vodite na jednom mjestu. Analizirajte prodaju po artiklima i robnim markama te upravljajte cjenovnom politikom i poslovanjem s dobavljačima. Također, upravljajte uspješnošću poslovnica te odlučujte o radnom vremenu istih, kao i o broju djelatnika te prodajnom asortimanu.
Ostvarite čim veću razliku u cijeni
Rješenje Maloprodaja unaprijed predviđa i automatski usklađuje narudžbe dobavljačima s potrebama kupaca te Vam, na taj način, u svakom trenutku omogućava da na zalihama imate optimalnu količinu robe.
Putem inteligentnih sustava u iCenteru, imate mogućnost unaprijed simulirati maloprodajne i prodajne akcije. Na taj način odlučujete unaprijed o Vašoj razlici u cijeni, prije same distribucije robe na prodajna mjesta te predviđate uspješnost prodajnih akcija.
Dodatne prednosti SAOP iCentera za trgovinu
Osim prethodno navedenog, iCenter Maloprodaja osigurava Vašemu poduzeću i dodatne prednosti kao što su:
Funkcionalnosti za Maloprodaju