Uz praćenje zakonske regulative i održavanje dobrog poslovnog odnosa s vašim strankama, preporučujemo da prilikom knjiženja ulaznih računa smanjite mogućnost grešaka na minimum. Modul Knjiga primljenih računa upravo to i omogućuje pomoću automatskih prijenosa u ostale module ERP Saop.
Primljeni računi se jednostavnim klikom na gumb prenose direktno u pripremu za financijsko knjigovodstvo i u porez na dodanu vrijednost (moguć je prijenos više računa istodobno). Primljeni račun se može prenijeti u platni promet, gdje se automatski pripremi nalog za plaćanje. U slučaju kada se evidentira ulazni račun za osnovno sredstvo, automatski se unosi u modulu Osnovna sredstva i sitni inventar. Pomoću unaprijed postavljenih uzoraka knjiženja, automatski se pripremaju knjiženja, odnosno podaci za knjigovodstvo (konto obveze, pretporeza i konto razlike).
Kada se želi provjeriti jeli dobavljač obračunao robu po cijeni s otpremnice, povezivanjem s modulom Robno materijalno poslovanje je moguće brzo provjeriti usklađenost iznosa. Osim toga, u svakom trenutku je moguće provjeriti za koje otpremnice se još čekaju računi, a koje su već zaključene.
Elektronička likvidacija računa sprječava kašnjenje u plaćanju
Mnoge organizacije potroše i do 3 dana na likvidaciju jednostavnog ulaznog računa, a u postupak je uključeno nekoliko voditelja i administrativnih djelatnika istodobno.
Program Knjiga primljenih računa omogućuje direktoru i voditeljima odjela cjelovit pregled kome su primljeni račun poslani i tko ih nije potvrdio.
Voditelj putem e-maila dobiva informaciju o primljenom računu, kojega može u cijelosti likvidirati ili u likvidaciji mogu sudjelovati i ostali voditelji i djelatnici. U tom slučaju se račun ne plaća dok ga ne potvrde svi odgovorni.
Program Knjiga primljenih računa nudi mogućnost elektroničkog potpisa, što sami postupak čini još sigurnijim.