MENU Zatvoriti

Knjiga primljenih računa

Omogućava iznimno pregledno upravljanje ulaznim računima putem različitih knjiga dokumenata.

Svi skenirani primljeni računi i ostali dokumenti su sigurno pohranjeni u elektroničkom obliku po pojedinim strankama, što jamči visoku razinu transparentnosti poslovanja. Osim toga, moguć je izbor i ispis više primljenih računa po datumu primitka, datumu.

Zadržite dobre odnose sa strankama

Uz praćenje zakonske regulative i održavanje dobrog poslovnog odnosa s vašim strankama, preporučujemo da prilikom knjiženja ulaznih računa smanjite mogućnost grešaka na minimum. Modul Knjiga primljenih računa upravo to i omogućuje pomoću automatskih prijenosa u ostale module ERP Saop. 

Primljeni računi se jednostavnim klikom na gumb prenose direktno u pripremu za financijsko knjigovodstvo i u porez na dodanu vrijednost (moguć je prijenos više računa istodobno). Primljeni račun se može prenijeti u platni promet, gdje se automatski pripremi nalog za plaćanje. U slučaju kada se evidentira ulazni račun za osnovno sredstvo, automatski se unosi u modulu Osnovna sredstva i sitni inventar. Pomoću unaprijed postavljenih uzoraka knjiženja, automatski se pripremaju knjiženja, odnosno podaci za knjigovodstvo (konto obveze, pretporeza i konto razlike). 

Kada se želi provjeriti jeli dobavljač obračunao robu po cijeni s otpremnice, povezivanjem s modulom Robno materijalno poslovanje je moguće brzo provjeriti usklađenost iznosa. Osim toga, u svakom trenutku je moguće provjeriti za koje otpremnice se još čekaju računi, a koje su već zaključene.

Elektronička likvidacija računa sprječava kašnjenje u plaćanju

Mnoge organizacije potroše i do 3 dana na likvidaciju jednostavnog ulaznog računa, a u postupak je uključeno nekoliko voditelja i administrativnih djelatnika istodobno.

Program Knjiga primljenih računa omogućuje direktoru i voditeljima odjela cjelovit pregled kome su primljeni račun poslani i tko ih nije potvrdio.

Voditelj putem e-maila dobiva informaciju o primljenom računu, kojega može u cijelosti likvidirati ili u likvidaciji mogu sudjelovati i ostali voditelji i djelatnici. U tom slučaju se račun ne plaća dok ga ne potvrde svi odgovorni.

Program Knjiga primljenih računa nudi mogućnost elektroničkog potpisa, što sami postupak čini još sigurnijim.  

Povezane funkcionalnosti

Osnovna sredstva

Program Osnovna sredstva i sitni inventar omogućuje evidentiranje nabave, amortizacije, otuđenja, preraspodjele osnovnih sredstava i sitnog inventara, te obračun inventure s ručnim terminalom.

Saop je rješenje tvrtke Seyfor