Digitalizacija i integracija procesa osiguravaju modernizaciju, učinkovitost, stabilnu kvalitetu i veću konkurentnost.
Razlozi za digitalizaciju sustava i procesa neke tvrtke mogu se bitno razlikovati, no ono što je svima zajedničko jest činjenica da već danas treba razmišljati o sutrašnjem poslovanju. Tvrtke koje se ne prilagode digitalizaciji u konačnici će se boriti s administrativnim i financijskim poteškoćama te će nestati s tržišta. Najčešći izazovi s kojima se tvrtke danas susreću jesu velike količine dokumenata, održavanje velikih količina ispisnih uređaja, planiranje i izvještavanje, kao i drugi kompleksni procesi koji oduzimaju izuzetno puno vremena.
Učinkovitije poslovanje uz integracije
Integracija poslovnih rješenja koje koristite donosi brojne prednosti:
Usklađenost podataka u rješenjima koje koristite bez suvišnih ručnih unosa te brojne automatizacije. | |
Sigurnost podataka kroz razne sigurnosne mjere i protokole. | |
Optimizacija poslovnih procesa što dovodi do veće produktivnosti i onog najbitnijeg – manjih troškova. |
Izazovi s kojima se susrećemo u praksi
Upiti kupaca stižu putem e-maila ili telefona. Prodajni zaposlenici većinu vremena provode komunicirajući s kupcima i ručno unose u ERP. Posljedica su pogreške u narudžbama i dugi prodajni ciklusi. | |
Rad s blagajnama sam po sebi zvuči hektično, a pri pomisli na ručnu obradu dnevnog prometa može Vam se samo zavrtjeti u glavi. | |
Riječ automatizacija kod zaposlenika često izaziva strah od gubitka posla. Kod uvođenja novog rješenja za optimizaciju procesa rada, često se nailazi na veliki otpor i nezadovoljstvo. | |
Znamo da je digitalizacija procesa ključ, ali kako financirati sve što zamislimo? |
Odgovore na ove izazove i pitanja te ono ključno - kako pojednostaviti i automatizirati procese, ali i kako to sve izgleda u praksi, prikazat ćemo na konkretnim primjerima zajedno sa stručnjacima iz specifičnih industrijskih područja.
Pozivamo Vas da nam se pridružite na besplatnim webinarima koje organiziramo u suradnji s partnerima Igor Cerinski, Intera Hrvatska i Monri - member of Payten. Korisni savjeti i praktični primjeri odličan su način da otkrijete kako pojednostaviti poslovanje, ali i financirati ono što planirate:
- 13. studenoga, 10 sati, Optimizacija prodajnog procesa korištenjem CRM-a
- 20. studenoga, 10 sati, EU projekti kao podrška digitalizaciji vašeg poslovanja
- 27. studenoga, 10 sati, Zašto su integracije budućnost poslovanja?
Prijavite se već danas preko poveznice.